których ścieżkę znamy na pamięć!
Podkłady kolejowe nadające się do paczkowania starannie układamy w stosy 6x4 umieszczone na drewnianych przekładkach i spinamy taśmami PP przygotowując je tym samym do załadunku
Gotowe paczki ładowane są na samochód typu "FIRANKA" za pomocą widlaka lub koparko ładowarki w zależności o stabilności podłoża na którym się znajdują.Podkłady nie nadające się do paczkowania ładowane są na samochód typu "WALKING FLOOR" (ruchoma podłoga) za pomocą HDS wyposażonym w stosowny chwytak do drewna.
Ważenie odpadów odbywa się na wagach posiadających stosowne certyfikaty dopuszczenia. Ważenie kontrolne odbywa się jak najlbliżej miejsc załadunków. Dzięki temu nasi klienci mają pewnośc jaka ilość odpadów zostala odebrana, Dodatkowo pojazdy ważone są również w miejscu rozładunku.
Po załadunku odpadów i wadze kontrolnej następuje jego transgraniczne przemieszczenie w celu dokonania ostatecznego odzysku.
Po rozładunku w miejscu docelowym następuje jego przetworzenie. W tym procesie towar podlega rozdrobnieniu i tym samym zmianie kodu odpadu.
W efekcie końcowym przetworzony odpad zostaje poddany ostatecznemu procesowi odzysku (R1) czyli następuje jego spalenie w celu wytworzenia energii elektrycznej.
Organizacja jak również realizacja powierzonych nam zadań nie jest nam obca. Realizujemy nawet najtrudniejsze zlecenia od samego początku do samego końca. Od momentu wytworzenia odpadów poprzez ich paczkowanie, przygotowanie do transportu, załadunek, ważenie, transgraniczne przmieszczenie jak również ostateczny odzysk w procesie R1.
created with